Wsparcie MONIKI

Szanowni Państwo

Fundacja Dzieciom Zdążyć z Pomocą zwraca się z prośba o wsparcie leczenia i rehabilitacji podopiecznej Moniki Stawińskiej o nr 1162 . rodzice dziewczynki ze swojej strony robią wszystko co w ich mocy aby usprawnianie i terapia corki odbywała się systematycznie bo tylko wówczas daje pozytywne i trwałe efekty. Jednak często brakuje im środków na podstawowe badania, zajęcia rehabilitacyjne i terapeutyczne, a kosztowne turnusy są dla Moni ważną nagrodą ...W imieniu fundacji i rodziców będziemy wdzięczni za kazdą wpłatę:

DAROWIZNY:

Fundacja Dzieciom Zdążyć z Pomocą
Łomiańska 5
01-685 Warszawa

61 1060 0076 0000 3310 0018 2660

z dopiskiem: na ochronę zdrowia 1162 Stawińska Monika

(jest to konto fundacji do zbiórki publicznej)


dla wpłat ALLEGRO
13 1240 1037 1111 0010 1760 2908
z dopiskiem: 1162 Stawińska Monika (+nick z allegro)

można też pomóc Moni biorac udział w jej aukcjach
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9839249

Środki zasilają subkonto w fundacji i są wydatkowane TYLKO na potrzeby Moniki po przedstawieniu właściwej dokumentacji

ZAPRASZAMY NA AUKCJE

1%
KRS 0000037904
cel szczegółowy: 1162 Stawińska Monika

zapraszamy na stronę facebooka gdzie dodajemy zdjęcia odlewowa Moniki
https://www.facebook.com/Śnieżnobiałe-odlewy-gipsowe-aukcje-charytatywne-niepełnosprawnej-Moniki-1414227238790912/timeline/?ref=hl


środa, 1 lutego 2012

Konsultacje lekarskie ...

W związku ze złymi wynikami Moniki pojechaliśmy dzisiaj do szpitala na konkretne badania i by porozmawiać z lekarzem prowadzącym... Okazało się, że nie jest tak źle jak sądziłam... Tarczyca owszem zostanie kiedyś wycięta ale teraz przy pomocy dodatkowych hormonów przyjmowanych przez dziecko radzi sobie całkiem swietnie...Hashimoto czyni spustoszenia, jednak są to małe kroki i sama Monika nie odczuwa tego znaczaco (ja przynajmniej zmian na gorsze wizualnie nie spostrzegłam) Mamy dwa "zadania domowe" : comiesięczne badania krwi z poziomem TSH oraz comiesięczny pomiar wzrostu i wagi jaki będziemy nanosić na grafik. Kolejne konsultacje endokrynologiczne we wrzesniu z zastrzeżeniem - jeśli wyniki będą złe natychmiast pojawiamy się w szpitalu bez konieczności wczesniejszej rejestracji...ale o tym przypominać nam nie trzeba :)

Kamień z serca... bardzo się bałam że Monika będzie musiała zostać na oddziale...

1 komentarz:

  1. Oj sama mam Hashimoto i wiem ile z tym problemów. Ja o swojej chorobie dowiedziałam się dopiero w wieku 24 lat. Trochę późno, ale żadnemu lekarzowi nie przyszło do głowy, żeby skierować mnie na badania TSH. Cóż, w moim przypadku to skutki Czarnobyla, urodziłam się 4 miesiące po katastrofie.
    Moniczko, głowa do góry, będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

bedzie nam miło jeśli napiszecie kilka słów od siebie....ZAPRASZAMY