Wsparcie MONIKI

Szanowni Państwo

Fundacja Dzieciom Zdążyć z Pomocą zwraca się z prośba o wsparcie leczenia i rehabilitacji podopiecznej Moniki Stawińskiej o nr 1162 . rodzice dziewczynki ze swojej strony robią wszystko co w ich mocy aby usprawnianie i terapia corki odbywała się systematycznie bo tylko wówczas daje pozytywne i trwałe efekty. Jednak często brakuje im środków na podstawowe badania, zajęcia rehabilitacyjne i terapeutyczne, a kosztowne turnusy są dla Moni ważną nagrodą ...W imieniu fundacji i rodziców będziemy wdzięczni za kazdą wpłatę:

DAROWIZNY:

Fundacja Dzieciom Zdążyć z Pomocą
Łomiańska 5
01-685 Warszawa

61 1060 0076 0000 3310 0018 2660

z dopiskiem: na ochronę zdrowia 1162 Stawińska Monika

(jest to konto fundacji do zbiórki publicznej)


dla wpłat ALLEGRO
13 1240 1037 1111 0010 1760 2908
z dopiskiem: 1162 Stawińska Monika (+nick z allegro)

można też pomóc Moni biorac udział w jej aukcjach
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9839249

Środki zasilają subkonto w fundacji i są wydatkowane TYLKO na potrzeby Moniki po przedstawieniu właściwej dokumentacji

ZAPRASZAMY NA AUKCJE

1%
KRS 0000037904
cel szczegółowy: 1162 Stawińska Monika

zapraszamy na stronę facebooka gdzie dodajemy zdjęcia odlewowa Moniki
https://www.facebook.com/Śnieżnobiałe-odlewy-gipsowe-aukcje-charytatywne-niepełnosprawnej-Moniki-1414227238790912/timeline/?ref=hl


niedziela, 27 października 2013

Papież Franciszek

Gdzieś w sieci znajdziecie zapewne oryginał, bo Monika skądś  pomysł na swój rysunek wzięła. Jeśli znajdziecie - oceńcie jej starania :) dla mnie jest idealnie:) Monice słabo wychodzi rysowanie z wyobraźni ... jest ładnie ale chyba sam efekt jej nie zadawala.... natomiast przerysowywanie z określonego wzoru, rysunku, zdjęcia, wychodzi idealnie... Monika pomalutku, kreseczka po kreseczce wiernie odwzorowuje dane elementy... świetnie będzie podrabiała dzieła sztuki:):):)
A tak na poważnie to rysunek Papieża Franciszka powstawał przez tydzień....(paluszki odmawiały posłuszeństwa)  i jest przeznaczony dla księdza ze szkoły:) Musiał wywrzeć na Monice spore wrażenie :) Wszystko już przygotowane i czeka na wtorkową lekcje.

Kilka zdjęć jakie udało mi się zrobić:

Monika w skupieniu patrzy i z uwagą stawia każdą kreseczkę....jej narzędzia pracy to gumka i ołówek:)

 
jest dla siebie bardzo wymagająca - każde pociągnięcie musi być idealne bo jak nie, natychmiast jest usuwane z karki:)
 

To efekt pierwszego dnia pracy ....

 
za nami kolejny ciężki dzień ... tym razem palce tak bardzo bolały, że Monice ze złości chciało się płakać..... Musiała przerwać, chociaż bardzo tego nie chciała :(
 


 
kolejny dzień pracy ....

 
i koniec ....

 
Zrobiłam sobie ksero na pamiątkę bo praca we wtorek powędruje do szkoły .... ale Monika obiecała namalować też Papieża Jana Pawła II więc może on zostanie w domu:)



10 komentarzy:

  1. To wielka sztuka narysować coś patrząc na wzór.Trzeba niemałego talentu by umieć perfekcyjnie jak Monisia odrysować każy fragment każdą kreseczkę tak by miało to ręce i nogi... Brawoo Monisiu dla mnie masz mistrzostwo :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!! Ja też nie umiem rysować z wyobraźni (podobno to bardzo trudne dla wielu osób) i kiedyś własnie wszystko przerysowywałam (poza kilkoma rysunkami). Ja posiłkuję się kilkoma technikami przenoszenia konturów. Mam taka fajną książkę (z której już nie korzystam bo praktycznie nie rysuję) i wyślę ci jutro jesli nie zapomnę ;) Mam nadzieję, że nie zrazi Ciebie fakt, że używana :P

    Pozdrawiam i życzę zapału do dalszych prac, bo nie można się załamywać jak coś nie wychodzi, to normalny etap dochodzenia do wprawy w rysowaniu :)

    Pozdrawiam cieplutko :D
    Violetta

    P.S. Cichutko na MP ostatnio u Ciebie (choć dziś jeszcze nie zaglądałam i nie wiem co w trawie piszczy) :( ale domyślam się, że to natłok zajęć jest powodem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika rzeczywiście ma wiele zajęć bo po szkole rehabilitacja i logopedia ... ale widziałam że zaglądała na MP i coś tam pisała, może w dziale społeczność... Podpowiem aby napisała kilka słów bo czas aby sama odpowiadała swoim znajomy,:)
      Jestem pewna, że książeczka się spodoba:)

      Usuń
  3. Monika ma coś w sobie, co i ja mam. Każda kreseczka musi byc dobrze narysowana. Ja w prawdzie rysowac nie potrafię. Potrafię dobrze pisac i każdy przecinek i kropka muszą byc na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, na bloga trafiłam przez przypadek. Jestem pod wrażeniem prac Moniki i serca, jakie w nie wkłada. Ja też choruję na mpd i wiem jakie mogą być problemy z utrzymaniem ołówka, czy też kredki w skostniałej dłoni(przepraszam, ale nie potrafię inaczej nazwać tego zjawiska), dlatego tym bardziej podziwiam jej talent. Czuję, że będę tutaj częstym gościem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie nam miło Cię ugościć na blogu Moniki :) Dziękujemy za serdeczny wpis:) życzymy zdrowia...

      Usuń
  5. Po prost cudnie.Brawo Monis jesteś artystka.

    OdpowiedzUsuń

bedzie nam miło jeśli napiszecie kilka słów od siebie....ZAPRASZAMY